sunnuntai 4. tammikuuta 2015

SNOWBOWL

Heissan! Ekaksi toivotan hyvää uutta vuotta kaikille! Vietin mun uuden vuoden mun kavereiden kanssa. Nyt kun joulu ja uus vuos on takana voi kaupoista jo löytää ystävänpäivä tavaraa, on nä amerikkalaiset aina niin ajoissa...! Mulla on nyt takana ehdottomasti tän vuoden hauskimmat 24 tuntia! Eilen iltapäivällä meillä oli hellgate-butte korispeli meidän koululla. Meidän koulun korisjoukkue on yks montanan parhaista, eli hellgaten korispelit ei oo koskaan tylsiä. Yllätys, yllätys mun koulu voitti (olisko ollu 75-29)! Pelin jälkeen mentiin Isyn luo, ja meillä oli sleepoveri. Isyllä saatiin idea että mennään ens aamuna laskettelemaan Missoulan lähellä sijaitsevaan laskettelukeskukseen, Snowbowliin! Aamulla mä ja isy ei pystytty puhumaan tavallisesti koska kannustettiin ja huudettiin niin paljon eilisessä korispelissä! Herättiin jo kahdeksalta (mikä oli muuten tosi vaikeeta) ja mentiin mun talolle hakemaan mun lasketteluvarusteet ja sukset. Sit lähdettiin vihdoin ajamaan kohti snowbowlia mä, isy, rachel, kiyana, dylan ja isyn iskä ja veli. Lasketeltiin siellä laskettelukeskuksen sulkemiseen asti. Näkymät oli tosi hienot vaikka siellä oli kylläkin aika sumusta. Mulla oli ihan super hauska päivä laskettelemassa! Mun kaverit täällä on ihan parhaita, ja Missoula on ihanin kaupunki ikinä!!
Toi laakso joka näyttää hohtavan tuolla takana on Missoula!!

2 kommenttia: