sunnuntai 11. tammikuuta 2015

SWIM TEAM PICTURES

Moikka!! Mä harrastin viime vuonna uintia täällä vähän päälle kuukauden, mutta päätin sit lopettaa kun olin ollut kipeenä niin kauan (missasin siis tosi monta harjoitusta ja pari kilpailua). Uinnin lisäksi mulla on tanssia 3 tai 4 kertaa viikossa joten mulla oli ehkä vähän liika harrastuksia kun meillä oli uima harjoituksia 4 kertää viikossa ja melkein joka lauantai kilpailut. Uinti oli kuitenkin hauskaa niin kauan kun sitä harrastin! Sain eilen kuvat jotka otettiin pari kuukautta sitten. Meillä oli harjoituksia kaikkien Missoulan high schoolien kanssa. Ekassa kuvassa on juliste joita on esim ympäri meiän koulua, kuvassa on kaikki senior uimarit kaikista kouluista. Meiän piti näyttää intimidating/ pelottavilta(?), mutta mä selvästi epäonnistuin... Mun olis vaan pitänyt hymyillä :D
hellgate high school uimarit

5 kommenttia:

  1. moikka! oon lukenu sun blogia nyt muutaman kuukauden ja oon tykänny tosi paljon :-)
    oon itekki lähössä ens vuodeks jenkkeihin AFS:n kautta, niin kysyisin että mihin aikaan sait sijoitustiedot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla!
      Muistan niin hyvin kun olin samassa tilanteessa kun sä! Mä sain mun sijoitustiedot huhtikuun alussa, mikä oli aika aikasin. Kaikki usaan lentävät sai tietää sijotusalueensa ihan huhtikuun lopussa. Paitsi et mä olin jo saanut mun sijoitustiedot eli mä tiesin jo ennen sitä mun sijotusalueen :D Viime vuonna suurin osa Seattleen lentävistä sai tietää aikaisemmin kun muihin kaupunkeihin lentävät, mutta se oli varmaan vaan viime vuoden juttu. Kesällä muistan että vaihtarit ketkä ei ollu vielä saanut niitten sijoitustietoja keksi kattoa usan afs:n sivuilta missä osavaltiossa niille etsitään perhettä! Sitä kautta ne sai tietää osavaltion mihin ne menee ennen kun ne sai sijotustiedot! :D

      Poista
  2. Hei! Ootko harrastanut uintia ennen, vai aloititko siellä, ja onko siellä siis uintiinkin ihan eri tasoja niin että aloittelijatkin voi harrastaa? Ite ooon lähössä vaihtoon ja pelottaa etten pääse minkään lajin joukkueeseen koska en oo aijemmin harrastanut mitään tiettyä lajia, vaan salia ja lenkkeilyä. Onko siellä siis helppo kokeilla lajeja ja onko siellä millainen henki "huonoja" kohtaan? Kannustava vai naureskeleeko jotkut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!! Oon joskus ollu jossain kesä-uimakoulussa (tä oli siis ala-asteella tai jotain), mutta se ei ollu mitenkään kilpailuhenkistä. Eli periaatteessa mä olin ihan alottelija vaikka mä oon aina ollu hyvä uimari. Uinnin kanssa meillä täällä oli/on kilpailuja melkeen joka viikonloppu, mutta ne ei ollu mitään mitä tarvisi pelätä - sä uit samassa sarjassa sun oman tasosien uimarien kanssa!

      Mä suosittelen todellakin liittymistä johonkin koulun urheilu joukkueeseen! Voi harrastaa jotain mitä et oo ikinä ennen tehnyt! Se on just parasta, kun sä saat mahdollisuuden kokeilla jotain ihan uutta sulle mitä sä et tekis suomessa! Vaihtovuosi on kaiken uuden kokeilemista! Esim. mä ajattelin keväällä harrastaa lacrossea mitä on suomessa kokeillut vaan kerran. Yleensä koulujen urheilujoukkueet ottaa mielellään vastaan vaihtareita, ja sut voidaan jopa helpommin päästää parempiin joukkuesiin! Sit on myös yleensä eri tasosia joukkueita monille lajeille (volleyball, basketball, football, soccer jne.); Varsity on paras, JV-junior varsity toiseksi paras ja sit on sophomore ja freshman teamit (jos muistan oikein)! Varsity joukkue on usein tosi kilpailuhenkinen joten niissä joukkueissa sulta varmaan odotetaan tosi paljon. Joukkuelajeissa täällä jenkit on kyllä tosi kannustavia, ja mun koulussa ainakin urheilujoukkueiden yhteishenkeen panostetaan! Kun mä kokeilin lentopalloa olin suoraan sanottuna surkea Varsity pelaajiin verrattuna, mutta kukaan ei todellakaan nauranut mulle! Harrastuksien kautta sä tutustut kans tosi paljon uusin ihmisiin joten suosittelen kokeilemaan jotain. Koulussa on kans syksy-, talvi- ja kevätlajit joten sulla on mahdollisuus harrastaa montakin lajia!

      Poista