lauantai 20. joulukuuta 2014

WINTER BREAK

Heips! Vihdoin alkoi ansaittu joulu loma! Koulu alkaa taas 4 päivä tammikuuta, joten meillä on ihan kivasti aikaa rentoutua ennen tän jakson loppukokeita.. Oon ollut kipeenä nyt viikon (flunssaisena jo kaksi viikkoa...), mulla on kai joku flunssa. En mennyt maanantaina tai tiistaina kouluun ja loppu viikon oon kärsiny koulussa kun mulla on ollut niin huono olo. Maanantaina mentiin kanssa lääkärille, joka vaan sanoi että mun pitää levätä ja juoda vettä jne.. Toivottavasti en nyt oo kipeenä koko loman ajan :(. Tänään koulussa meillä oli assembly, eli niinkuin aamunavaus paitsi että se oli keskellä päivää :D Kuoro lauloi, yks oppilas lauloi jonkun ooppera solon(?), orkesteri soitti ja meillä oli kans yks lyhyt sketsi jonka pari oppilasta esitti. Eilen ja tänään meillä oli koulussa ugly sweater day, joten jotkut seurasi sitä ja pukeutui hauskasti.
Sunnuntaina mä ja mun host perhe mennään noin viikoksi Salt Lake Cityyn, Utahiin!! Oon ihan super innoisani, koska pääsen käymään ekassa suuressa kaupungissa mun vaihdovuoden aikana, ja pääsen kans laskettelemaan! Salt Lake City vaikuttaa kans tosi kivalta kaupungilta, ja tulee olemaan tosi kivaa nähdä kaikki mormoni temppelit jne. Mitä parasta niin tuun näkemään yhden mun parhaimmista kavereista Suomesta siellä! Hän on kans vaihdossa täällä jenkeissä, ja miten sattuikaan niin me molemmat vietetään meiän joulu loma Salt Lake Cityssä!
Koulussa meillä oli tällä viikolla kaikkia hauskoja joulu juttuja. Koko viikon aikana pystyi lähettämään kavereille candy canejä, jotka sulle tuotiin luokkaan (ihan kuin mean girls:issä)! Tänään oppilaita kuorosta tuli tuntien aikana laulamaan joululauluja meille! Mun mielestä oli kans kiva kuin paljon opettajatkin panostivat esim tohon ugly sweater päivään.
 postia suomesta!!
Candycaneee!
Freshmanit, sophomoret, juniorit ja seniorit istuu omilla riveillä kaikissa "aamunavauksissa", kuvassa mua vastapäätä ylhäällä istuu freshmanit ja alhaalla juniorit
1. Joku oli tänään laittanu kaikkien oppilaiden (joita on btw yli 1200) kaappeihin tollasia lappuja joissa lukia kaikkia hauskoja juttuja 2. kaks mun kaveria antoi tän mulle :)<3 3. assemblystä, kuoro 4. Rachelin ihana asu tänään!!
Ihmiset täällä panostaa tosi paljon jouluvaloihin!! Noi valot luo ihanan jouluisan tunnelman
1.-3. Saksan tunnit tällä viikolla.. Yhtenä päivänä syötiin fondueta ja juotiin teetä, toisena pelattiin Cluedoa saksaksi, joulutähtien askartelemista, ja sit ollaan tietty katsottu pari leffaa. Voihan saksaa näinkin oppia 4. Mun naama maalattiin soc&crim tunnilla niinkun Juggalos jengin jäsenet maalaa niitten naamat :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti