keskiviikko 26. marraskuuta 2014

THANKSGIVING BREAK

Jess! Meillä oli koulua tällä viikolla vaan kaks päivää ja nyt alko siis thanksgiving loma :) Torstaina mennään mun host äitin iskälle syömään kunnon thanksgiving ruokaa ja lauataina meillä on kai perheen kanssa joku scavenger hunt. Perjantaina on black friday, eli kaupoissa on ihan sairaita tarjouksia ja kuulemma ihmiset on ihan hulluja kun ne haluaa saada parhaat tarjoukset... Oon kuullu että ihmisiä on jopa kuollu black fridayna kun ne on ollu shoppailemassa (ei montanassa mutta jenkeissä kuitenkin). Ja kaiken lisäksi koko tä juttu alkaa yöllä! Sovittiin parin kaverin kanssa että mennään shoppailemaan ja me tavataan mallilla 11PM torstaina ja siitä se sit lähtee :D Lauantaina meen ehkä Annan kanssa yhteen University of Montana jenkkifutis peliin. Muuten ajattelin vaan ottaa rauhallisesti ja nukkua pitkään nyt meiän mini-lomalla :)

Alotin uinnin nyt tässä pari viikkoa sitten, eli meillä on 4 kertaa viikossa reenit (reenit alkaa kello 5:30AM tai 8PM, saa ite valita...). Eilen otettiin senior swimmers kuva, josta tehään juliste. Meiän piti poseerata green screenin edessä ja olla "intimidating" (näyttää uhkaavalta??). Meiät sit photo shopataan jonkun rekan päälle tai jotain :D Ajattelin nyt urheilla vähän enemmän kun näitä vaihtarikiloja on jo ehtiny kertymään näitten kolmen kuukauden aikana ihan kivasti haha. Mä oon siis vielä mun koulun tanssi joukkueessa ja sit käyn yhellä nykytanssi tunnilla perjantaisin eli nyt mä ainakin urheilen paljon!! Ens viikon perjantaina esiinnytään mun nykytanssi ryhmän kanssa ostoskeskuksessa ja lauantaina oon mukana yhessä hyväntekeväisyys date auctionissa (koulun järjestämä). Toi date auction on siis silleen että ihmiset tarjoo rahaa siitä et ne voi viedä sut date:ille haha, en ihan tiiä mitä siitä tulee mutta rahat menee hyvään tarkoitukseen!
Hellgate dance team
yhestä lentopallo pelistä
näitten mekkojen kanssa me esiinnytään ens lauantaina!
missoulan jenkkifutis stadioni!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti