sunnuntai 16. marraskuuta 2014

3 KK

Moikka! Mulla tuli tosiaan eilen täyteen 3 kuukautta täyteen täällä jenkkilässä! Aika menee ihan hullun nopeesti täällä! Mulla on koko ajan jotain ohjelmaa, ja viihdyn siis toosi hyvin :) Täällä satoi lunta tällä viikolla ekan kerran, ja se ei nyt näytä sulavan.. Lumen takia täällä on nyt ollut joka päivä -10/15°C. Mulla ei ole edes pipoa tai hanskoja vielä, mutta mennään kai huomenna ostoksille. Oltaisiin muuten menty host siskon ja äitin kanssa Spokaneen (WA) shoppailemaan nyt tällä viikolla, mutta tiet täällä on ihan jäässä joten ei sittenkään ajettu sinne. 
Meillä oli tänään sellanen lentopallo turnaus kaikkille oppilaille ketkä halusi osallistua, ei siis vaan lentopalloa harrastaville. Mun joukkueen nimi oli SmackThat.. Me ei pärjätty hirveen hyvin mutta meillä oli hauskaa ja sehän on tärkeintä? :D
liian totta :D
1&2 Viime viikon torstain-sunnuntain asuin mun kaverin Isyn luona, kun mun host perhe meni Idahoon hikeamaan 3. before bonfire 4. pari mun koululaista järjesti bonfiren perjantaina
1-3. Vika volleyball peli, knights vastaan spartans 4. menossa nukkumaan Isyn kanssa

1-4. esiinnyttiin torstaina yhdessä University of Montanan lentopallo pelissä
1-3. volleyball tournament #SmackThat "Clear eyes, full heart, can't lose" 4. U-swirl frozen yogurt, namnam 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti