sunnuntai 30. marraskuuta 2014

BLACK FRIDAY

Moikka! Eilen, perjantaina, olin Mariah:in, mayan ja kiannan kanssa black friday shoppailemassa. Mariah haki mut mun talolta, ja mentiin sit maallille. Esim. American eaglessa, hollisterissa ja aeropostalessa oli koko kauppa -40% tai -60%. Toisissa kaupoissa sit taas vaan tietyt tuotteet oli alennuksessa. Oltiin vähän pettyneitä alennuksiin (ne ei siis ollu mitään über hyviä), mutta toi meiän maalli ei nyt oo mikään tosi iso. Kun oltiin valmiita mallilla mentiin syömään, ja sen jälkeen käytiin vielä targetissa, bob wardsilla, tj-maxissa ja parissa muussa kaupassa. 5 tuntia myöhemmin Mariah heitti mut kotiin. Pakko sanoa että shoppailu on kyllä yllättävän rankkaa.. 
Illalla menin vielä elokuviin kattomaan Mockingjayn Rachelin, Isyn, Isyn poika ystävän ja parin Isyn poikaystävän kaverin kanssa! Se oli ihan ok, toi kirja on mun mielestä kuitenkin parempi :) Oon käyny tuolla elokuvateatterissa nyt jo pari kertaa, mutta nyt oli eka kerta ku pääsin isoimpaan saliin! Tuolit oli tosi mukavat ja ne keikkus kivasti! :D Mun kaverit aina nauraa mulle ku kaikki erikoiset amerikkalaiset jutut on mun mielestä tosi siistejä haha






2 kommenttia:

  1. Tsiisus, onk toi auto siellä jonkun 16/17 vuotiaan? :o So cool :D
    Haha siis toi vaihtoelämä kuulostaa niin siistiltä, en malta oottaa ensvuotta et itekki pääsen maailmalle! :) Pidä hauskaa ja nauti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on yhen mun kaverin auto! Lähes kaikilla nuorilla on oma auto, mutta kaikilla ei kyllä oo ihan noin hienoja :D Kiitos, Vaihtoon lähteminen on todellakin ollut mun elämän paras päätös joten sunkin vuodesta tulee varmaan toooosii hauska!

      Poista