keskiviikko 13. toukokuuta 2015

PROM

Heippa! Nyt on amerikkalainen prom koettu. Suoraan sanottunu olin vähän pettynyt. Nä oli mun ekat tanssiaiset (mun koulu ei järjestä homecoming dancea, sadies:iä, winter formalia jne) joten mun odotukset oli korkeella. Oon nähnyt kuvia ja leffoja promeista ympäri maata joten tietty mun odotukset oli korkeella. Älkää ymmärtäkö väärin, koska mulla oli kyllä tosi hauskaa! Herättiin 9 maissa kiyanan kanssa ja aloitettiin valmistelu promia varten. Käytiin ostamassa kengät kiyanalle ja kynsilakkaa. Tilattiin aamulla kans boutonnieret (jätettiin tä tietty viimeiseen päivään). Kahdelta aloitettiin hiuksien kihartaminen, ja kolmelta kiyanan isoäiti tuli meikeillä. Laitettiin meikit kiyanan isoäitin avulla mä, kiyana, aidan ja isy. Otettiin pari kuvaa ennen kun lähdettiin sonjalle illalliselle. Mun deitti oli Rhett, yks koulun parhaista korispelaajista :). 7:30 alkoi grand march, jolloin käveltiin ympyrä parien kanssa. Grand Marchin jälkeen mentiin "teltan" sisään viettämään prom ilta tanssien ja viettäen aikaa ihmisten kanssa. Meidän prom oli järjestetty ulkona "teltassa" teemalla "Last Night in New York". Meillä oli DJ ja photo booth. Melkein koko promin vietin tanssilattialla mun kaverien kanssa tanssien. Promin jälkeen mentiin vähäksi aikaa mun kaverin luo after prom partyyn, mutta päätettiin kyanan kanssa mennä hänen luo hot tubbaamaan. Vietin koko viikonlopun kiyanan luona, koska mun host perhe oli viettämässä äitienpäivää Idahossa. Kokonaisuudessa oli super hauska viikonloppu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti