maanantai 11. toukokuuta 2015

10 minute plays + Vaudeville show

Moikka! Keskiviikkona meillä oli illalla mun drama 2 luokan kanssa meiän toka public performance. Ollaan nyt vajaa kuukausi harjoteltu pareissa noin 10 min näytelmiä. Mun ja Emman näytelmä oli 17 min, joten se oli paljon pitempi, kuin monen muun. Meidän näytelmän nimi oli Career Counseling. Mä esitin Wendy Colea joka on seniori high schoolissa.. Näytelmä meni hyvin, ja en edes unohtanut mitään! Torstaina jäin koulun jälkeen harjoittelemaan vaudeville showta pariksi tunniksi, jonka jälkeen menin tunniksi kattomaan track&field kilpailua tunniksi, jossa pari mun kaveria kilpaili. Track&Field kilpailun jälkeen tulin takasin koululle jossa autoin ens vuoden dance team try outseissa. Kotiin tulin vasta 9 maissa. Perjantaina jäin koulun jälkeen vaudeville shown dress rehearsaliin. Tän jälkeen laitettiin meikit jne ja 7:30 alkoi meidän show. Mä olin tässä vaudeville showssa ekassa sirkus teemaisessa numerossa. Mä olin "ringleader" ja voimistelin/tanssin.
Emma, Mä, Adina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti