tiistai 14. lokakuuta 2014

HOMECOMING WEEK

Moikka! Mun viime viikko oli kyllä niin kiireinen että huhhu. Mutta mulla oli varmaan hauskin viikko täällä tähän mennessä!! Meillä oli siis koulussa homecoming week. Colordayn jälkeen meillä oli tiistaina character day, keskiviikkona decades day (80's - seniors), torstaina group day ja perjantaina red and gold day. Hauskimmat päivät oli mun mielestä varmaan colorday, decades day ja red and gold day! Tiistaina mä olin batwoman ja torstaina mä ja 6 mun kaveria oltiin seitsemän kääpiötä! Keskiviikkona meillä oli heti koulun jälkeen salsa party koululla jolloin sai (ilmaiseksi) koulun puutarhan antimista tehtyä salsaa ja nachoja! Toi salsa oli ihan tositosi hyvää! Sit vähän myöhemmin meillä oli bonfire yhdellä kentällä tosi lähellä mun kotia. Siellä järjestettiin köyden veto (?) kilpailu, syötiin pizzaa ja illan huipennukseksi sytytettiin meiän bonfire joka oli ihan sairaan iso! Siellä kruunattiin kanssa homecoming queen ja king. Yks mun kaveri kruunattiin homecoming queeniksi ja se oli mun mielestä hauska yllätys, onnea Aidan!! Perjantaina lounaalla me saatiin heittää kermavaahto piirakoita meidän opettajien naamohin. Se oli joku hyväntekeväisyys juttu jossa kerättiin rahaa yhelle koulun oppilaalle jolla on syöpä. Koulun jälkeen me mentiin parin kaverin kanssa Erinille, syötiin vähän ja sit mentiin viiden maissa jenkkifutis areenan ulkopuolella olevalle parkkipaikalle koska siellä järjestettiin tailgate party! Eli porukka ajoi niitten isot autot sinne parkkipaikalle, yhestä autosta kuunneltiin musikkia ja toisen auton takana olevalle lavalle oli laitettu grilli!! Meitä oli siellä noin 50 koulun oppilasta. Joten siellä me syötiin, kuunneltiin musikkia ja vietettiin aikaa hyvässä seurassa! Sit 7 alkoi meiän homecoming jenkkifutis peli big sky high schoolia vastaan! Mulla oli ihan älyttömän hauskaa siellä pelissä ja kaikki kannusti tosi hyvin. Mun ääni oli melkeen lähteny ton pelin jälkeen haha. Väliajalla mun koulun marching band esiintyi, ja ne soitti tosi hyvin. Peli loppui vähän 9 jälkeen ja menin heti sen jälkeen kotiin koska mulla oli lauantaina aikainen herätys, muuten olisin menny mun kaverien kanssa syömään jonnekin. Pelin jälkeen meillä olisi kans ollut jonkun näkönen homecoming dance mutta kuulemma kukaan ei mene sinne. Koko homecoming viikko oli tosi onnistunu mun mielestä!! Mulla oli ihan sairaan hauskaa.
Hellgate dance team (maanantain esiintymisestä)

tanssittiin senioreiden kanssa käytävillä 80 luvun musiikin tahtiin!! 


the seven dwarfs!!


koulu poliisi mukana tanssimassa jenkkifutis pelissä!!
Lauantain lähdettiin ajamaan Arleehen noin puol ysin maissa. Arleessa mulla oli mun post arrival orientation leiri kaikkien afs:än montanan vaihtareiden kansssa. Meitä oli vain noin 14 vaihtaria siellä. Lauantaina me saunottiin, käytiin läpi jotain vaihtari juttuja ja tutustuttiin toisiimme :) Me yövyttiin yhessä jättikokosessa kartanossa joten meillä oli paljon tilaa. Sunnuntaina meiät haettiin noi yhdeltätoista ja sit ajettiin kotiin Missoulaan. Missoulassa meitä on 2 afs vaihtaria ja oon tutustunu siihen toiseen vaihtariin joka on sveitsistä jo pari viikkoa sitten. Hänen kanssa mä oon jopa puhunut vähän saksaa!! Oli kiva että mulla oli ainakin joku kenet mä tunsin ennen tota leiriä! Leiri oli hauska ja ruoka oli tosi hyvää :) Mulla oli siis tosi onnistunu viikko!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti