tiistai 7. lokakuuta 2014

COLORDAY

Tällä viikolla meidän koululla on homecoming week! Tätä mä oon odottanu! Meillä on siis viikona ajan joka koulupäivälle pukeutumis teema. Maanantaina color day (seniors - orange), tiistai charracter day, keskiviikko decades day (seniors - 80's), torstai group day ja perjantai red and gold day (koulun värit). Meillä oli tänään homecoming assembly eli koko koulu kokoontui meidän ylä liika saliin ja koulun band soitti, kuoro lauloi, cheerleaderit cheerasi, homecoming queen ja king ehdokkaat julkistettiin, dance team esiintyi jne..! Mun mielestä oli hauskaa kans et meidän piti laulaa amerikan kansallislaulu :D Jenkeissä tosiaan otetaan amerikkalaisen oleminen aika tosissaan, oon kuullut että kaikissa urheilutapahtumissa ja koulun luokissa pitäisi kai visssiin olla amerikan liput!  Oli tosi kivan näköstä kun kaikki eri ikäluokat istui määrätyillä paikoilla joten yhdessä paikassa oli ihmiset ketkä oli pukeutunu pinkkiin (freshmen), toisessa lilaan pukeutuneet (sophomores) ja sit oli kans vihreet (juniors) ja oranssiin pukeutuneet (seniors). Hellgate dance team esiintyi siis kans tossa seremoniassa joten en pystynyt ottamaan kuvia kun me odotettiin et päästään esiintymään :( Esiintyminen meni tosi hyvin ja oppilaat näytti tykkäävän meidän tanssista! :) Myöhemmin tällä viikolla meillä on luvassa bonfire, tuggle war, homecoming queenin ja kingin kruunaus, salsa party, homehoming jenkkifutis peli ja homecoming dance!! Tästä viikosta tulee kyllä ihan huippu kiva! Viikonloppuna mulla on mun eka afs leiri! Meen sinne vasta lauantaina (vaikka leiri oikeesti alkaa jo perjantaina) koska haluun mennä tonne homecoming jenkkifutis peliin.
meitsi koulun lehden etusivulla haha 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti