tiistai 12. elokuuta 2014

VIIMISET FIILISTELYT

APUA!! Nyt on vain 7 tuntia siihen kun mun pitäis olla lentokentällä. Tultiin tänään jo noin kuuden maissa Helsinkiin mun äitin ja veljen kanssa, koska mun pitäis tosiaan olla lentokentällä kello 5:30 huomenna.. huhhu! Nukutaan mun tädin luona joka asuu sopivasti Helsingin keskustassa. Eilen ja tänään mä oon hyvästelly mun kavereita, ja itkenyt enemmän ku oon itkeny varmaan koko kevään aikana yhteensä. Mun iskän mä kans hyvästelin jo ku se lähti Australiaan tässä pari päivää sitten.. Mua jännittää ihan järkyttävän paljon! Mun maha on jopa sattunu tänään täs jännityksen takia haha. Tänään kävin kans mun suomen koululla moikkaamassa kaikkia koulukavereita parin muun vaihtarin kanssa. Ihanaa kun muut vaihtarit pystyy samaistumaan niin hyvin mun tilanteeseen!
Mun pakkaamiset jäi vähän viime tinkaan.. Tulin kotiin eilen 11 illalla, ja alotin siis mun pakkaamisen vasta sillon x) Ehtisin kyllä ihan hyvin saamaan kaikki mukaan otettavat tavarat pakattua, että hyvä etten oo ottanu siitä mitään isompaa stressiä.. vaikka mun äitin mielestä olisin kyllä voinut aloittaa pakkaamisen aikasemmin :D Mukaan otan mun lemppari vaatteita mm. kolmet pitkät housut, parit sortsit, pitkähihasia, pari toppia, viidet kengät. Montanan ilmasto on aika samanlainen kuin Suomessa eli mulla pitää olla mukana vaatteita kans talvea varten. Mä ostan kyllä sit esim talvitakin sieltä ku se olis ottanu niin paljo tilaa mun matkalaukusta, ja muutenkin kaikki on siellä halvempaa kun Suomessa. Mul on just sellanen tunne et oon unohtanu jotain tärkeää.. mut kai se sit selvii viimeistää ku tuun perille! Mulla saa olla mukana vaan yks matkalaukku mut kyllä mä sain kaiken mahtumaan siihen yhteen. Punnittiin just mun matkalaukku ja se painaa 22 kiloa, mikä pitäisi olla ihan sopiva paino (en ihan muista että saiko matkalaukku painaa 21 vai 23 kiloa.....).
No nyt pitäis kyllä mennä nukkumaan... kirjotan seuraavan kerran ku oon tullu perille jenkkeihin!!!! Nyt tuli kyllä aika sekanen postaus mut se johtuu varmaan siitä että mua väsyttää tosi paljon ja mun koko pää on muutenkin ihan sekasin tästä jännityksestä!
toisiks vika yö kotona :D
Tuliaisina mulla on esim paaaaljoon kaikkia suomalaisia karkkeja 
Mun ihanat tytöt anto mul tänään kirjan täynnä kuvii ja kaikennäköstä minkä aion lukee vast lentokoneessa!! 
Nä tulee mun kanssa jenkkeihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti