perjantai 22. elokuuta 2014

HELLGATE HIGH SCHOOL

Moii! Oon päässy nyt pari kertaa käymään mun koululla joten ajattelin näyttää vähän kuvia mitä oon ottanu sieltä! Ekan kerran kävin koulla viime viikolla, kun oli volleyball try outsit. Pari päivää sitten mentiin kiertelemään käytäviä mun host siskon ja yhden hänen kaverin kanssa. Käveltiin vaan ohi, ja huomattiin, että ovet oli auki, joten ajateltiin, että miksi ei mentäisi tutustumaan kouluun. Koulussa oli silloin kai lentopallo treenejä tai jotain. Silloin pääsin ekan kerran oikeasti näkemään miltä käytävät, ruokala jne näyttää mun koululla. Toi mun koulu on ihan kuin high school musicalista tai jostain muusta amerikkalaisesta leffasta, ihan hullua!! Kerroksia on periaatteessa 5 (3 yhdessä talossa, 2 toisessa talossa).. ja tuun todellakin eksymään siellä :D Toi koulu on siis aika iso 1200 oppilaallaan. Liikuntasaleja tuntuu kans olevan ainakin sata (no ei nyt ihan). Myös koulun värit (kulta + punainen) näkyvät hyvin. Eilen kävin valitsemassa mun kurssit koululla. Pakolliset oli English 4 ja US government/Political economy sit mä valitsin H pre-calculus (kai vissii aika vaikeeta matikkaa), German 4, Wildlife Biology, Drama 2 ja Study Hall (Sillon saa tehä läksyjä ja puhua muiden oppilaiden kanssa..?). Eilen oli kans junioreiden ja senioreiden rekisteröityminen, joten sillon otettiin kuva sun oppilaskorttiin, saatiin kaapit, allekirjoitettiin paljon papereita jne. Tänään oli sophomoreiden ja freshmanien rekisteröityminen, joten olin tänään mun host siskon ja host äidin kanssa taas koululla.
Mun host sisko tulee siis olemaan freshman ja mä senior(!!). Freshmaneilla alkaa koulu 27. päivä ja kaikilla muilla oppilailla (sophomoreilla, junioreilla, senioreilla) 28. päivä!
ruokala
kaikki käytävät näyttävät samanlaisilta :D
ihan kauhee kuva... x)
Mun kaappi! 3034

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti