maanantai 6. huhtikuuta 2015

Los Angeles

Moikka! Tällä viikolla meillä oli odotettu spring break! Perjantain ja lauantain vietin mun kaverien kanssa. Sunnuntaina lennettiin mun host perheen kanssa Los Angelesiin, Kaliforniaan. Olen unelmoinut kaliforniasta niin kauan kun voin muistaa, joten olin tosi innoissani tästä reissusta. Asuttiin söpössä keltaisessa talossa venice alueella. Tän viikon aikana ehdittiin käydä venice beachillä kävelemässä, hollywood tourilla, santa monica pierillä, universal studiosilla, disneylandissa jne. Oli ihana olla meren äärellä taas, ja nauttia auringosta. Ehdin myös ruskettumaan vähän, mikä on piristävää. Tän viikon aikana ehdittiin kanssa nähdä pari julkkista.. Iso kiitos mun host perheelle tästä kivasta matkasta :)
Tänään on 69 päivää jäljellä, kunnes palaan suomeen.. En millään ymmärrä miten aika voi mennä näin nopeasti. Tä on ehdottomasti ollu paras vuosi mun elämässä! En oo tuntenu olevani vaihtari, koska oon päässy niin hyvin mukaan näihin piireihin. Olen tutustunut täällä niin moniin uusiin ihaniin ihmisiin kaikista Missoulan kouluista. Kun tapaan uusia ihmisiä ne yleensä sanoo jotain tyyliin "Oh you're the foreign I've heard of!".. Tä saa mut tosi iloiseksi. Kun esiinnyttiin tanssi joukkueen kanssa mun kaverit aina kannusti huutamalla mun nimeä. Miten mä tuun pärjäämään suomessa ilman mun kavereita täältä?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti