tiistai 2. syyskuuta 2014

FIRST DAYS OF SCHOOL

Moikka! Tänään (1.9) on labor day täällä jenkeissä, joten meillä on vapaata koulusta! Eli meillä on niinku 3 päivän viikonloppu. jee, ja mulla kun ehti oleman huimat 2 päivää koulua ennen tätä 'minilomaa'. Mulla tosiaan alko koulu torstaina. Mua jännitti ihan tosi paljon kouluun meneminen, mutta tietty mä selvisin siitä haha. Koulu täällä on kyllä aika erinlainen; joka päivä samat tunnit, sulla pitää olla lupalappu mennä vessaan(jos meet tunnin aikana), kello joka ilmoittaa milloin tunnit alkaa ja loppuu jne.. Ja oudointa (mikä on kai vaan mun koulun joku oma juttu) on että kuulemma vaan oudot syö ruokalassa joten melkein kaikk siis syö lounaansa käytävillä? :D Eka koulu päivä oli mulle aika shokki, mutta toka päivä oli jo paljon kivempi :) Oon tottunut olemaan koulussa jossa tunnen suurinpiirtein kaikki oppilaat joten tä on nyt aika erinlaista kun en tunne ketään. Oon kuitenkin nyt jo ehtinyt tutustumaan tosi mukaviin oppilaisiin. Tuun ihan varmaan viihtymään tässä koulussa. Perjantaina meillä oli kans eka senior kokous, jolloin sain ekan kerran nähdä kaikki koulun seniorit. Mun tunneilla on siis yleensä sekasin ihan kaikkia oppilaita (eli ei oo vaan senioreita vaan ihan freshmaneista senioreihin..). Paitsi enkussa ja us governmentissa meiän tunneilla on vaan senioreita.
lunch time käytävässä näköjään





Mulle on nyt jo tullu yllättävän paljon läksyjä yyh. Huomiseksi mun pitäis kans olla valmis dramassa esittämään monologi (ulkoota) koko luokan edessä.. apua. Ja meiän pitää siis esittää toi monologi jotta me saatais pysyy tolla kurssilla. Mä valitsin mean girlsistä sen kohdan ku regina george kertoo janis iansista haha
Mä pääsin nyt kans mukana mun koulun dance teamiin jee! Me esiinnytään peleissä jne. Meidän treenit on ennen koulua 6.00-7.30... ihanaa
kävin muuten ottamassa uusiks ton mun kuvan tohon oppilas korttiin koska se vanha oli mun mielestä kauhee :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti