tiistai 29. heinäkuuta 2014

THE BEGINNING

Moi!

Eli päätin nyt aika myöhään tehdä tämän mun vaihtariblogin, mut better late than never eiks niin? :) Tänne blogin puolelle ajattelin postailla ainakin kerran viikossa, tai ainakin sillon kun ehdin. Vaihtoon otan myös mukaan mun kameran, eli kuvia on siis myös luvassa!

Nyt on pienen esittelyn paikka! Olen siis 17-vuotias tyttö Turusta nimeltä Annika. Olen suomenruotsalainen, ja käyn parhaillani ruotsinkielistä lukiota. Harrastan/harrastin joukkuevoimistelua Lahjan tytöissä. Voimistelin itse, ja sen lisäksi olen myös koko kevään apuvalmentanut noin 7-9 vuotiaita pikkuvoimistelijoita. Vapaa-ajallani tykkään mm. lenkkeillä, viettää aikaa kavereiden kanssa.

Vaihtoon lähteminen on ollut mulle unelma jo niin kauan kun muistan! Yhdysvallat on kans aina vaan ollut mulle se selvä kohde. Lähn kohdallani myös toiminut tosi hyvin ainakin tähän asti! Koko jenkkikulttuuri on jotain minkä haluan itse kokea! Jenkeissä olen käynyt vain kerran. Silloin pääsin näkemään itärannikkoa (New York, Pennsylvania, Washington DC jne.), joten nyt on kiva päästä näkemään uusia paikkoja USA:ssa! Lähden vaihtoon AFS:än kautta, koska olen kuullut järjestön olevan luotetta valinta. Järjestö on minun kohdallani myös toiminut tosi hyvin ainakin tähän asti!Hain vaihtoon jo ihan viime vuoden alussa, koska halusin olla 100% varma, että pääsen jenkkeihin! Aika on mennyt uskomattoman nopeasti, ja on ihan hullua että parin viikon päästä on luvassa mun lähtö!! Mulla on siis kaikki paperit ja viisumi valmiina. Viisumihaastattelu meillä oli Helsingissä kesäkuun alussa. Turussa meillä oli kans toukokuun viimeisenä viikonloppuna lähtöorientaatioleiri!

vaihto-oppilaat meidän lähtöorientaatioleiriltä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti